klik di sini , terima kasih

PEMINAT SETIA!

Monday 16 May 2011

SUBJEK YANG PALING TAK DISUKAI KETIKA DI BANGKU SEKOLAH


Subjek yang paling Tak Disukai ketika di bangku sekolah menengah adelah subjek add math (matematik tambahan)...
tau sebab ape...sebab cikgu yg mengajar subjek tu amat membosan kan...die mengajar ikut sedap anak tekak die jer...pendek kate SS (syok sendiri)....lg satu die cakap x berapa aku paham...laju macam F1....bedesup sana...bedesup sini....otak aku time sekolah menengah da ar ibarat enjin c70 jerk...camne nak ikut...
memang bertiang tiang la aku ketinggalan...

kelas aku mempunyai tiga pintu bilik...asal tibe jer time subjek add math nie...aku dgn kawan kawan yg lain akan siap sedia untuk belah...cikgu masuk pintu depan...kami keluar pintu belakang...
hahahahaha...!!!!
macam mane la nak pandai kalau macam tu nya gaye......ye dokkkk...???

so....mmg aku paling x minat dan x suke subjek add math...
tp sekarang nie aku keje ade gak kire kire....
aishhhhh!!!!!!
tak leh di elak kan erk nombor dan life kite nie...???pergi man mane pasti ade nombor di keliling kite.....

nasihat untuk kawan kawan.....:
"usaha tangga kejayaan"
"di mana ade kemahuan di situ ade jalan"
"sesal dulu pendapatan...selan kemudian tidak berguna..."

jom kawan2 join segmen nih..kalau nk join sila ke http://syafikcoklat.blogspot.com

#OKBAI

4 comments:

fifymeow said...

haha.. sme lahh. subjek kire2 mmg xleh nk msk otak..
ENTRI TERBARU http://kucingmeowpusak.blogspot.com/2011/05/segmen-sc-subjek-yang-paling-tak.html

sYafIk-wAy said...

betul , tau takpew .

faizal chicharito said...

ade gak yg berpenyakit cam aku erk...hahahaha..

Maya said...

same laa... aku dlu pn bnci addmaths.. time f4 je.... f5 aku jadi smngt balik ! he3