klik di sini , terima kasih

PEMINAT SETIA!

Tuesday 17 May 2011

salah ke ubah angin..??

aku pelik la dengan mereka yg suke jatuh kan semangat org lain...baru2 nie aku dapat tawaran keje lain yg aku rase puas hati la dengan $$$$ yg company tu kasi...tp member2 lame kat tempat keje aku sebelom nie mcm2 ckp kat aku...uhh!!!!i dont care..ade yg kate "leh ke ko sesuai kan diri kat tempat baru..?" "payah beb ko nak dapat kawan cam sekang nie.." "sekejap je la aku rase ko kat situ..."

weyhhhh...!!!!sampai bile nak duduk kat satu tingkat ..?? tol x..? jika ade peluang baek dan boleh kasi cerah mase depan aku rase baek aku angkat kaki belahhhhh..!! korang letak la aku kat mane2 pon..aku still boleh idop tanpa sebarang masalah...normal la bile pegi kawasan baru suasana pon baru...tgok pada diri masing2 laa untuk handle sume tu...selama aku idop nie...da mcm2 tempat aku g..leh je idop..ok je sampai sekang...uh !!!!

so, esok aku akan bertugas di tempat baru...hahahaha... tak sabar lak rase...neves..??? tidak sama sekali..

good bye company lame....welcome company baru !!

1 comment:

Sue Izza said...

good luck...tak try tak tahu...peduli apa orang kata...yang penting diri sendiri yang rasa...kenal dulu,baru tahu...mula2 masuk company lama tu pun cam tu gak kan...normal la....