klik di sini , terima kasih

PEMINAT SETIA!

Monday, 16 May 2011

BEN ASHAARI BICARA CINTA SEKALI LAGI




Dunia percintaan ibarat roda yg bulat...yg tak pernah berhenti berpusing...adakala kite di atas dan adakala nya kite di bawah...adakala kite gembira adakala kite kecewa...tapi, adekah korang semua tau bahawa roda mempunyai ruang di tengah tengah??jika ruang itu tidak di penuhi maka tidak kukuh lah sesebuah/sebiji roda (aku pon x sure perkataan ape yg sesuai untuk roda nie...hehehehe..maklum la lame x sekolah)...


Samalah jugak dengan cinta..kite harus mengisi ape sahaja yg boleh untuk mengukuhkan dan menjaga hubungan cinta yg kita ciptakan tu..jika gagal memenuhi ruang tersebut kemungkinan cinta itu tiada kesudahan dan mungkin tidak akan berkekalan...ia akan goyah dan retak ibarat kaca hiasan yg terhempas ke lantai...


Bagi aku zaman sekarang nie.........bercinta dahulu lagi manis laaa dari bernikah dahulu...ini kerana jika kite nikah dahulu kite tidak tau isi hati dan perwatakan pasangan kite dengan lebih mendalam...dan kebanyakan pasangan yg nikah dahulu adalah atas pilihan keluarga...


jika kite bercinta dahulu maka kite boleh mengenali hati pasangan kite...kite lebih yakin untuk membina mase depan dan berbincang apa sahaja mengenai perhubungan kerana masing masing sudah mengenali antara satu sama lain.....




thanx  BEN ASHAARI kerana beri ruang pada blogger untuk join segmen nie...caiiyokkkk!!!!!

4 comments:

Cik Kamoo said...

cinta itu subjektif...kalau betul caranya memang indah!

Cinta lama2 pun penat kalau tak menjadi ... hu hu! Pendekatan terbaik .. nikah then bercinta! Mesti indah kowt...he he he

faizal chicharito said...

takut bile da bernikah tapi ati xleh nak terima pasangan tu..tu satu masalah jugak tu...

wanie misa amane said...

setiap pasangan mempunyai pengalaman percintaan yang berbeza-beza dan cuma pasangan tu je tau isi hubungan mereka kan ?

faizal chicharito said...

yup betul tu.."hanye pasangan itu saje tau isi hubungan tu kan?"so harus bercinta dulu baru nikah..