klik di sini , terima kasih

PEMINAT SETIA!

Sunday 22 May 2011

1st Day di tempat baru !! (part 2)

td guruh berdentam dentum kilat sambung menyambung hujan turun dengan lebat .... laaa jugak ..
hampir hampir wat mate aku berat macam ade beban yg berat nak kasi mate aku tertutup rapat ..
baring punye baring tibe tibe perut aku lapar ar plak .. ape lagi selongkar lah aku ape yg ade di dapur ..
fuhhh !! masih ade laik lagi yg mak aku masak tengah ari td ... syukur ... ( adegan menambah lemak la aku )
da siap tambah lemak ingat mate bertambah berat .. upenye dok ... berat je la yg bertambah ..
arghhhh !! layan blog ar dulu ...

so , aku mau sambung balik cite aku yg tergantung mengenai tempat baru aku nie ...

ermmm ...

( lebih kurang 9.15 a.m. )

tibe tibe sorg india keluar dari 1bilik dan menuju ke meja awek yg amik gambar aku td tu...
"ehhh..!! nie india yg interview aku ari tu ..?" memang laa..da name bos...- bengap -
tah ape ar dorg bual kan aku x berapa dengar..


tak lame lepas tu , kami semua yg masih baru nie di beri team leader (budak lame) setiap sorg ..
aduhhhhh !!! ape la naseb aku .. sekali dapat team leader india ar plak .. haram J toi ... @#$%
suke x suke nak wat camne .. ikut je laa ...
team leader aku nie bukan laa india malaysia .. selidik nye selidik rupa nye die nie india dr sri langka ..
perghhh..!! mcm mane die leh tersesat kat sini ..?


( 9.35 a.m. )


aku follow ar TL ( team leader ) aku nie .. g mane lagi .. keje la brader .. 
aku di beri kunci kereta .. kereta company ... wahhh !! berjalan la nie .. 
aku ngan TL aku pon keluar dr opis menuju ke kereta .. sampai je kat kete aku pon terus panas kan enjin kete ...
erkkkkkk !!! erkkkkkkkkkkk !!!! mak aiiiiiiii ..... awat payah start kete nie ..?
ermm .. maklum ar kete company .. cam tu la gamak nye ... aku terus kan lagi usaha tuk menghidup kan enjin kete nie .. 


akhirnye !!!! idup gak ko... aku bia kan beberapa minit sebelom kami gerak pergi ke side ..
korg jgn tanye laa ,..da kompem 2 aku ar yg drive kete tu ... tau sebab ape ..? meyhhh nak gosip nie ... kikiki 
TL aku tu da ar bukan dr malaysia ..datang malaysia "kosong" lak tu .. kalau da name pon kosong 
mesti la ape pon xde termasuk laa lesen memandu .. 


sampai di lokasi kerja kami pon ..............................bla bla bla ..................................bla bla bla 
.................................................bla bla bla ....................................... setel je keje kami pon balik la ke opis ...sampai di opis dlm pukul 4.40 p.m. 


( tepat 5.00 p.m. )


saat nie paling best bg aku .. ape lagi .. balik laaaaa .. 
- hahahaha ... sebenarnye aku da xde idea nak cerita kan sbb aku da x ingat sgt 1st day aku keje tu dan panjang sgt nak bercerita ... kang buat korg bosan .. sbb aku sendiri terase bosan da ... kikiki 




-tamat-

No comments: