klik di sini , terima kasih

PEMINAT SETIA!

Tuesday, 12 July 2011

BBQ plus BERENDAM

09 julai 2011 : dekat KL kecoh pasal perhimpunan haram [ B E R S I H ] .. ape la nak jadi kan .. gara gara perhimpunan nie sume orang terima padah .. dengan jem nye lah , peniaga rugi besar la .. aishh!!! macam macam pe'el ade ..

tapi lain lak pada aku ngan kawan kawan aku .. kami pon buat kecoh gak tapi buat kecoh kat sungai sendat .. amik peluang nie tuk g berpicnic sakan .. lagi aman .. kua dari KL g berendam sambil ber BBQ .. layann!!!
tak yah dok semak semak dengan rusuhan ..

lokasi : sungai sendat
masa  : 8:30 pagi hingga 3:00 petang
aktiviti : BBQ dan BERENDAM
kehadiran : lebih kurang 30 orang [ rakan sekerja dan keluarga masing masing ]


- bakar arang sebelom memulakan pemanggangan -

- kambing dan peha ayam sedia di panggang -


- lepas makan ape lagi..berendam laa -


thanx kawan kawan semua..next time kite bikin lagi aktiviti macamni..
ikut kan byak lagi aku nak masuk kan gambar.. tapi lembab sangat.. 
jadi malas la nak letak banyak2...
kikiki

4 comments:

puteri rimba said...

licin ke ayam n kambing...nampak sedap je tu....

faizal chicharito said...

clear sue..ramai kate kambing yg aku bawak sedap ooo..ngeh3..

AIN MUSTAZA said...

tgkla sape yg buat kan??hahaha..
lepas tu 2-2 pitam..bagos...no more kambin lg.haishh

faizal chicharito said...

hahahaha..tp tetap nak..