klik di sini , terima kasih

PEMINAT SETIA!

Wednesday 13 July 2011

majlis makan petang sempena perletakan jawatan WAN NAZERI [awe]

13 JULAI 2011 : tarikh nie adelah tarikh terakhir rakan sekerja aku berkhidmat.. kami semua memanggilnye "awe" kerana tengok pada royak nye dio royak klate sokmo.. kekadang jer dok perli cakap KL.. tau je la kan kalau ore patai timo royak KL.. tapi awe nie berasal dari besut , terengganu..

tak silap aku die da berkhidmat selama dua tahun dalam company aku sekang nie.. aku x berapa pasti kerana aku baru je sebulan berkhidmat di company nie.. perwatakan awe nie memang ceria orang nye.. die memang kelakar la pendek kate.. ade je lawok die ari ari..

jadi kami rakan sekerja serta bos bos yang ade pakat ramai ramai untuk buat kan satu majlis makan sempena ari terakhir awe nie.. restoran yg terpilih untuk majlis nie adalah restoran ayam penyet.. selain makan ayam penyet ade jugak pencuci mulut iaitu kek dari secret recipe - cheese cake..

lokasi : Restoran Ayam Penyet
mase  : 5.30 ptg - 7.00 ptg
kehadiran : 21 orang
aktiviti : makan,shoot dan ucapan terakhir dari awe 


- lokasi jamuan -


- nie la rupo abe awe -


- menu ternak lemak -


- menu cuci mulut -


- bergambar sebelom bersurai -

*** akhir kate dari kawe semoga demo ( awe ) berjaya dalam bidang baru yg diceburi..wish u gud luck..
walau pon hanye ampir sebulan je kawe kenal demo tapi demo memey terbaik la bg kawe..
ade aje lawok demo yg menceriakan tempat kerja..




No comments: