klik di sini , terima kasih

PEMINAT SETIA!

Monday 25 July 2011

selamat datang wajah baru

24 julai 2011 : adalah hari paling bermakna dan bahagia buat keluarga aku.. semua ahli keluarga berasa bahagia.. tau x sebab nye?? ermmm.. sebelom aku ceritakan korg mesti ingat lagi post aku yg sebelom nie menceritakan tentang perasaan aku ?? kan ?? ape yg ade dalam perasaan aku sebelom nie.. kalau korang nak tau ape die.. jawapan bg persoalan tersebut adalah kerana [ sila tengok gambar di bawah ]

- qalam haqim -

wajah baru nie la punca perasaan aku x semenggah sebelom nie.. x sabar2 nak tukar status dalam keluarga..
sekang aku da jadi uncle bg anak pertama kakak dan abang ipar aku..

comel x..?? tapi kuat tido lak die macam aku.. huhuhu
dan sekang nie.. ayah dan mak aku da bergelar atuk dan nenek..

THANKS ALLAH SWT kerana memberi cahaya baru dalam keluarga kami..

No comments: