klik di sini , terima kasih

PEMINAT SETIA!

Tuesday 5 July 2011

zikir bawa ketenangan


pagi2 sampai je tempat keje aku dari lua da dengar speaker berzikir.. kuat tol depa nie bukak volume ..
tapi ok laa .. cuci telinga tu sikit pagi2 .. sebab kebiasaan nye ramai org dok malas dtg keje kan ..
sekang nie bia insaf sikit diri tu..

kalau dulu kat tempat keje lame aku sampai je pepagi dorg dok bukak radio sinar fm ..
memekak laa kami pepagi follow lagu pe yg di putarkan di radio tu .. tu sbb pagi pagi beku pale otak ..

da dekat sebulan aku berkeje kat tempat baru nie .. makin lame makin serasi lak ngan keadaan camni..
aman tenang sejuk je rase .. siap wat keje mulut terikut sekali berzikir.. tak tenang ke camtu ??
buat keje pon muke senyum jer ..

budak2 tempat keje aku nie akan layan zikir nie dari youtube.. pastu bukak kuat2 volume die ..
da la pakai bapak speaker .. mau x dengar sampai ke bilik aku..

dorang suke layan zikir dari ustaz Dzulkarnain Hamzah.. aku baru je tau name ustaz nie.. kikiki..
jahil tol aku..


meh layan sesama ngan aku ...
bismillah...


No comments: