klik di sini , terima kasih

PEMINAT SETIA!

Friday 10 June 2011

PENGAKUAN !!! better g budak praktikal dari senior

name je nurse yg bertauliah .. konon da taraf2 senior bagus .. tapi , mcm haram jugak .. 3 org sekali tapi amik mase berjam jam tuk urus kan pesakit .. tadi aku g la salah satu klinik kerajaan nie .. klinik ape tu tak payah la aku nak kecoh kecoh .. aku kesana sebab mau hantar ayah aku tukar tiub untuk permudah kan die minum melalui idung .. dua minggu sekali tiub tu harus di tukar ..

yang bengang nye .. nurse yang di pertanggung jawap kan untuk urus kan ayah aku nie semua nye da taraf2 otai .. orang lame katekan... haaaakkkkkkk tuuiiiiii org lame ..!! sampai berdarah idung ayah aku korang kerjakan .. hangin jer aku tengok nurse nurse tu .. da la lembab pastu menyekse pesakit.. buat sampai 3orang .. tapi buat ape tak aku pon tak tau dorang nie ..

da la tak kasi ahli keluarga masuk bilik tu .. siap tutup pintu bagai .. mcm pembedahan besar lak aku tengok ..

sebelom nie ayah aku penah tukar tiub kat hospital tapi , tak de pon sampai berdarah dan menunggu lame .. kejap jer da setel.. tak sampai 10minit .. malah , nurse yg di pertanggungjawap kan tu hanye la nurse praktikal jer .. sorang pulak tu .. tak de pon sampai bertiga .. ilek jer .. siap ahli keluarga leh masuk lagi tengok camne die tukar tiub tu ..

heeyyyyyyyy!!!! naseb laa da memang kene wat app kat klinik nie .. kalau tau .. tak yah anta pon tak pe.. berair aku tengok mate ayah aku lepas keluar dari bilik ..

No comments: