klik di sini , terima kasih

PEMINAT SETIA!

Wednesday, 8 June 2011

kaum hawa sila ambil perhatian !!!!!!!




kerana takut pasangan tinggal kan kebanyakan wanita sanggup ambil risiko
bagi menjaga hubungan mereka ..
di kosmo ari ini yg dapat kite bace seorang kerani menanggung kesakitan
beriukutan payudara nya menjadi hitam dan bernanah .. nie semua akibat
atas pembedahan plastik ke atas payudaranya .. ape ke bangang die nie ..

sanggup abis kan duit sebanyak RM13,100 untuk pembedahan tersebut ..
untuk buat kekasih die tambah sayang la konon.. mcm2 hal..

die bukan saje tanggung kesakitan atas penyakit yg di alami tu malah
tambah lak sakit kerana di tinggal kan kekasihnya .. kau nak jage kekasih
tp sekang kejap jer kekasih ko blah dari idop ko .. tanggung la ko sendiri
tak daya kekasih ko tu nak jage .. kalau aku pon x ingin ar .. kikiki

*** bagi menjaga hubungan, sebenarnye setiap pasangan harus la terima
       kekurangan dan kelebihan pasangan .. itu baru di namakan
       cinta sejati ..

- nak tau lebih g beli kosmo atau klik je kat sini

2 comments:

Qil_H0shi said...

ad0i.,ade gk cm nie.,syg xbertempat.,id0p sngle lg better., =)

faizal chicharito said...

sbb kua berita ade la tu..kikiki
tu pasal laa.. ramai org sekang suke pikir care pendek.. x pikir panjang punye.. bile da terkene baru nak menangis bagai..