klik di sini , terima kasih

PEMINAT SETIA!

Sunday 12 June 2011

menternak lemak[season 1]

ari nie jer tak tau bape kali aku makan.. arghh !! kepala pikir nak makan makan makan dan makan .. macam macam aku ngidam ari nie .. da macam pompuan ngandung lak rase .. pompuan ngandung pon tak macam aku kot .. tapi , yang menyeksakan aku badan mengah manjang .. sampai la ke laa nie .. adeiii ..!! rase macam nak g massage jer.. 


aku ngan cik tunang tengah ari tadi g la area taman putra .. makan tengah ari di sana .. mula mula ingat nak makan KFC .. tapi, tengok cik tunang makan nasi berlauk tetibe terliur lak.. aishh!! aku da la ngidam KFC ko leh lak makan nasi .. bedal je la makan nasi berlauk .. len kali je la aku makan KFC tu .. erkkkk !!! alhamdulillah .. kenyang akhir nye .. thanx Allah dengan rezeki yang ko beri ini ..


tak sampai beberapa jam perut aku mule bergendang semula .. ngidam aku pada KFC mule terasa .. argh !! kali nie aku nak gak KFC .. kebetulan cik tunang ajak aku g tesco kate nye die nak beli ketam nak wat ketam masak lemak cili padi .. aku pon on jer .. sampai tesco aku pon singgah dulu ke KFC .. mentedarahhhh dulu .. hahaha yess!! dapat gak aku makan KFC .. tapi cik tunang lak yang order macam2 .. ehh !! sape yang teringin nie? aku ke die ?
arghh lantak laa.. janji ngidam aku da lepas .. alhamdulillah lagi sekali ..


abis makan kami pon masuk ke tesco cari ape yang cik tunang mau beli .. badan da mengah time tu .. nak jalan pon aku da rase malas jer .. nak lurus kan badan weyhhh .. 


alamak AF pon da start ar .. layan AF dulu jom .!!! kalau korang nak tau time nie pon aku dok ngunyah lagi .. kek lapis dari bandung , ais cream cornetto .. makan je la faizal ko weyhhh !! tak kenyang kenyang ..


silap silap cukup bulan bulat badan aku .. haha .. tak pe laa.. walau pon da gemuk da jadi tunang orang .. kikiki ...


*** makan selagi boleh .. rezeki jangan di tolak .. (^_^)

No comments: